De NTTB App was op 1 november al ruim 5000 keer gedownload. Het aantal registraties was op 1 november ongeveer 2800. Tot de huidige lockdown zijn er 5444 competitiewedstrijden gespeeld. Hiervan heeft NAS 1766 keer gegevens via de NTTB App ontvangen.

Nu ligt de competitie helaas stil. De ontwikkeling van de NTTB App ligt niet stil!​
* De input uit de ontvangen feedback wordt verwerkt.
* Er is met name gewerkt aan de interface tussen de NTTB App en NAS.
Zodra de competitie hervat wordt kunnen we weer live testen en verdere stappen zetten.

Het Hoofdbestuur heeft digitaal 7 afdelingen bezocht. Hierin is het onder meer gegaan over de NTTB App. De gestelde vragen zijn beantwoord en de belangrijkste zijn inmiddels toegevoegd op de speciale meest gestelde vragen pagina. In verband met corona hebben we 1 nieuwe functionaliteit versneld. We kunnen binnenkort rechtstreeks via de NTTB App communiceren met de gebruikers.

Helpdesk
Sinds begin september is een Helpdesk actief. Zowel overdag als ’s avonds en in het weekend is de Helpdesk telefonisch en via Whatsapp redelijk goed bereikbaar. Via het e-mailadres DWF komen veel vragen, opmerkingen, tips en soms ook klachten binnen. In verband met de drukte in september en begin oktober is het niet gelukt om alle vragen tijdig te beantwoorden, maar de ontvangen feedback is wel gebruikt voor de gewenste ontwikkelingen en de belangrijkste vragen (die invloed kunnen hebben op het verloop van de competitie) zijn wel snel beantwoord. Als de competitie herstart wordt krijgt een actieve Helpdesk prioriteit. We zullen dan altijd binnen 3 werkdagen reageren op ingekomen vragen.

Voor meer informatie zie onze NTTB App Pagina en zie de pagina over het digitale wedstrijdformulier.

NTTB App in de Appstore

 

NTTB App in Playstore